Przydatne informacje

Okres rozliczeniowy w Premium Mobile trwa miesiąc, a daty zależą od cyklu, w którym rozliczany jest Klient. Mamy cztery cykle:

Pierwszy cykl zaczyna się 1. dnia miesiąca, a kończy ostatniego dnia miesiąca,
Drugi cykl zaczyna się 8. dnia miesiąca, a kończy 7. dnia następnego miesiąca,
Trzeci cykl zaczyna się 16. dnia miesiąca, a kończy 15. dnia następnego miesiąca,
Czwarty cykl zaczyna się 24. dnia miesiąca, a kończy 23. dnia następnego miesiąca.

UWAGA: Pierwsza faktura dla nowego numeru zawiera rozliczenie za część cyklu od dnia jego aktywacji do końca cyklu oraz rozliczenie za cały następny miesiąc.

Okres rozliczeniowy w Otvartej trwa miesiąc od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca. Operator wystawia pierwszą fakturę z opłatą aktywacyjną w dniu aktywacji karty SIM. Faktura z opłatą abonamentową zostaje wystawiona do 5-tego każdego miesiąca.

Cesja w Premium Mobile – koszt 29 zł. Można dokonać jej zdalnie kontaktując się w tej sprawie mailowo z Działem Obsługi Klienta na adres dok@premiummobile.pl

Cesja w Otvartej – koszt 29 zł. Można dokonać jej zdalnie. Operator wysyła odpowiednie dokumenty do wypełnienia na adres mailowy. Klient wypełnia je w trzech egzemplarzach i wysyła na wskazany adres.

Kod na włączenie VoLTE [Voice over LTE] *#*#86583#*#*

Kod na włączenie VoWiFi [Voice over WiFi] *#*#869434#*#*

Istnieje możliwość ubiegania się o zwrot niewykorzystanych środków. Klient może ubiegać się o zwrot niewykorzystanych środków pieniężnych zgromadzonych na koncie swojego numeru prepaid, pochodzących z doładowań, w przypadku przeniesienia numeru telefonu do innego operatora lub w przypadku wygaśnięcia okresu ważności konta (gdy nastąpi całkowita blokada usług, w tym połączeń przychodzących i wychodzących). Klient ma 30 dni na złożenie wniosku, licząc od dnia przeniesienia numeru telefonu do innego operatora lub od dnia wygaśnięcia okresu ważności jego konta. Opłata manipulacyjna za dokonanie zwrotu środków wynosi 20 zł dla jednego numeru telefonu klienta. Zwrot środków zostanie dokonany w terminie 30 dni od dnia prawidłowo złożonego wniosku, przelewem, na rachunek bankowy wskazany przez klienta we wniosku. Aby wniosek mógł zostać rozpatrzony, na koncie klienta powinno znajdować się minimum 20 złotych niewykorzystanych środków. Wzór wniosku znajduje się na stronie operatora i po wypełnieniu można go wysłać na adres operatora, od którego ubiegamy się o zwrot niewykorzystanych środków.

Wystarczy, się zalogować na swoje konto klienta https://klient.premiummobile.pl/ i przejść do zakładki „Umowa”. W sekcji „Aktywne numery” przy odpowiednim numerze należy kliknąć „Zmień taryfę”. Należy wybrać z listy nową taryfę i potwierdzić wybór przyciskiem „Wybierz”. Jeżeli zgadzamy się na warunki nowej taryfy zaznaczamy kwadracik w polu „Akceptuję wniosek” i klikamy „Potwierdź”. W następnym oknie należy wprowadzić jednorazowy kod SMS, wysłany na numer telefonu. Nowa taryfa będzie obowiązywać od nowego okresu rozliczeniowego.

Za niewłaściwe lub niestandardowe korzystanie z usług w Roamingu Regulowanym uznaje się:
a. korzystanie przez Abonenta z Roamingu Regulowanego wykraczające poza okresowe podróże, tj. polegające na przeważającym korzystaniu przez Abonenta z Roamingu Regulowanego oraz obecności Abonenta w państwach objętych Roamingiem Regulowanym przez więcej niż połowę 4 –miesięcznego okresu obserwacji,
lub
b. długi okres nieaktywności w Polsce karty SIM użytkowanej głównie, a nawet wyłącznie, w Roamingu Regulowanym, lub
c. aktywowanie i korzystanie kolejno z wielu kart SIM przez tego samego Abonenta w ramach Roamingu Regulowanego.